Bine ati venit pe acest blog! Hello and welcome! Γεια σας και καλώς ήρθατε!

Hello and welcome! Γεια σας και καλώς ήρθατε!

I would like  to know your opinion about this blog so, please write down few words about it.

What kind of models or patterns would you like to find here ?  What do you thing about it , would you ask for a model to be made for you, etc…

So, I am waiting you to say something. We live in Iasi.

Thankyou.

Pentru cei care doresc sa cumpere fire pentru tricotat, crosetat sau orice alt tip de fir aveti la dispozitie site-ul: http://firedetricotat.onlyyarn.com/

Aici puteti gasi toate firele la preturi mult mai mici decat ce gasim in magazinele noastre de profil.
Culorile sunt intr-o gama extrem de mare, de altfel nici nu gasim pe piata noastra asemenea culori.
Gasiti orice tip de fir care inca nu a aparut pe piata romaneasca.
Va spun sincer merita sa intrati pe acest site sa aruncati macar o privire.
In fiecare zi de marti au promotii.
Iar d-na. Laura de la acest site este extrem de amabila, este deosebita.

Locul nostru: Iasi.

 

6 responses to “Bine ati venit pe acest blog! Hello and welcome! Γεια σας και καλώς ήρθατε!

  1. Dupa parerea mea e bine venit blogul tau. Eu personal nu am timp si nici rabdare sa crosetez. Imi plac lucrurile crosetate dar mai bine las pe altii sa imi croseteze, eu nu am timp. Am gasit la tine modele foarte interesante si la moda. Succes.

  2. Eeee… am nimerit bine, deci! O să scotocesc un pic pe blogul tău, îmi place lucrul de mână.🙂

Leave a Reply

