Image

Fusta alba crosetata pentru vara

Fusta alba crosetata pentru vara

9 responses to “Fusta alba crosetata pentru vara

  1. Caut demult o fusta genul asta, pentru sotia mea . Este absolut incantatoare…

  2. as dori si eu o fusta ca aceasta

    • Buna ziua si bine ati venit la noi.
      Ati dori sau chiar doriti🙂 lasand gluma, va astept sa imi spuneti ce anume doriti, si respectiv culoarea, marimea, etc.

  3. aveti o poza cu o fusta lunga alba. ma intereseaza cat costa.iar marimea cred ca este un 40-42 vreau sa o folosesc ca poala la costumul popular. eu sunt solista profesionista de muzica populara nu glumesc ma puteti urmarii pe yotube daca va este mai usor decat scrieti VICTORITA CICA.

    • Ok, in acest caz ma gandesc ca daca e ,,poala” si se vede numai o anumita parte cum ar fi partea de jos se poate face combinata. Sus din material si in continuare crosetata. Dar daca se vede toata intr-adevar este bine cum spuneti dvs. crosetata in intregime. Ca pret de ex. pt fusta lunga crosetata 2lei, pentru jumatate crosetata lei. Dar discutam si stabilim exact ce doriti. Cat priveste muzica populara, imi pare forte bine sa am sansa sa va cunosc, si da ascult muzica populara, am sa caut bineinteles si cantecele dvs.
      Mi-a parut bine si daca va hotarati va astept la discutii.

  4. victorita cica

    ok va multumesc frumos
    o sa stabilim detalii pe mes si am sa va las numarul meu pe mes

  5. Buna ziua,
    Acum am descoperit blogul dumneavoastra si vreau sa va spun ca aveti produse absolut superbe! M-ar interesa sa comand acest model de fusta, motiv pentru care as dori sa aflu modalitatea prin care sa fac acest lucru.

Leave a Reply

