Image

O bluza alba crosetata pentru cine prefera acest model

O bluza alba crosetata pentru cine prefera acest model

6 responses to “O bluza alba crosetata pentru cine prefera acest model

  1. De voi admira entuziast,
    Mi se va spune,
    Nu-i de tine!
    Atunci.., galeş ,îmi voi apropia pleoapele
    Şi voi gândi:
    Ce sublimă, poate fi aproapele!😛
    Onu

  2. Posibil, dar am vrut,
    În felul meu, aparte, să îţi spun
    Că pe blogu-ţi, croşetezi aşa frumos,
    Că nu rezistă,
    Să nu ia foc,
    Umila mea imaginaţie!:P
    Onu

    • Buna ziua,
      In principiu cred ca materialul nu depaseste 20-25lei, in mare sunt cam aceleasi preturi in toata tara, deci si in zona dvs.
      Manopera cam in jur de 60-70 dar depinde de tipul de fir. Unele fire se lucreaza mai repede altele mai greu.
      Cam atat, in cazul in care va intereseaza vom discuta in amanunt.
      O zi buna.

Leave a Reply

