Image

Frunza crosetata nr 1- pentru comenzi/vanzare

Un model de frunza ce se poate folosi la multe lucrari: rochii, fuste, bluze si chiar mileuri. Puteti comanda sa vi le lucrez, pretul promotional este de 1leu bucata pana la sfarsitul lunii august 2013 . Va astept.

Dimensiuni: inaltime 6cm; latime 4cm;

Cea mai simpla modalitate de a vi le trimite este in plic recomandat prin posta deoarece nu sunt mari. Daca preferati se poate si prin curierat.

O zi buna!

Frunza crosetata- pentru comenzi sau vanzare

4 responses to “Frunza crosetata nr 1- pentru comenzi/vanzare

  1. Buna ziua,
    Va rog sa imi crosetati si mie 50 de frunze cu acest model. Vreau sa imi fac o bluza cu frunze si flori. Am florile dar vreau frunzele, restul operatiilor le fac eu.

  2. Buna ziua,
    Vreau sa imi fac o bluza tip plasa dar cu frunze asa ca aceasta, deci faceti-mi si mie, cred ca imi ajung vreo 60 de bucati. Astept raspunsul dvs.

Leave a Reply

