Ce sunt produsele crosetate (fuste crosetate, rochii crosetate, bluze crosetate, paturi crosetate, etc)

Buna ziua si bine v-am gasit.

M-am gandit sa scriu cateva cuvinte, generalitati legate de produsele crosetate si calitate-pret.

Am ajuns la concluzia aceasta studiind comportamentul consumatorului pe piata.

Ce sunt produsele crosetate?

Sunt produse unicat, in primul rand de calitate superioara. Nu  chinezariile din Dragonul Rosu.

De ce crosetam ?

Crosetam deoarece putem astfel realiza produse care nu se pot face la masina industriala. Haine unicat, mult mai rezistente dar de o finete net superioara, haine elegante, exact ce vedeti pe podium la prezentarea modei.

Ce preturi au ?

Ei bine stimati cititori ai acestui blog, aici este problema.

Unele persoane care ma intreaba cat costa o bluza sau cat costa o rochie, cand le spun pretul deja imi rad in nas.

Oare de ce ?

Simplu. Pentru ca nu stiu valoarea artei crosetate.

Nu vreau sa va indepartez de mine si sa nu imi  mai oferiti comenzi dar trebuie sa intelegem ca un lucru de calitate isi are pretul lui. Asa cum se spune suntem mult prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine de proasta calitate.

Ca tot ce este arta este scump. Adica in cazul crosetatului in functie de dificultatea modelului se stabileste si pretul.  La un model simplu este un pret mic la un model complicat unde lucrezi si o luna cel putin 6 ore pe zi evident pretul nu este 2lei.

Observ iarasi ca persoanele peste 35 de ani stiu sa tina un croset in mana si inteleg pretul. Cele pana in 35 habar nu au ce inseamna sa crosetezi si cand afla pretul la un produs crosetat considera situatia nebunie dar in schimb le-ar place sa aiba asemenea haine, sa fie elegante, sa atraga privirile celor din jur.

Moda a fost si este scumpa.

Daca nu iti permiti sau daca nu iti convine, nu ai decat mergi la magazin si cumpara ce gasesti made china.

In orice magazin de moda, de firma nu gasesti nimic la 2 lei si un rest, sa fie clar!!!

Crosetez orice dar la pret normal. Adica ma gandesc cat timp imi ia sa termin produsul.

De ex vrea cineva o rochie gen

https://handcraftsaucrosetate.wordpress.com/2013/03/26/rochie-crosetata-multicolor-cu-flori/

Rochia de mai sus nu va asteptati sa o gasiti la 50-100lei.

Sa fim seriosi, este arta, este unicat, la firmele de moda se vinde cu mii de euro deci cand pretul ajunge in jur de 1000lei, mi se pare coret la cat muncesti. Dupa cateva ore de crosetat tin sa va spun ca iti amorteste mana iar degetele  iti raman in pozitia in care tii crosetul in mana. Deci nu va imaginati ca este joaca sa tii un croset in mana si sa tragi firul cu el.

Ca sa intelegeti mai bine, la aceasta rochie fiecare floare care o vedeti acolo se face separat, totul se lucreaza EXACT pe marimea persoanei in cauza si nu la modul general- tipar 42 de ex.

La aceasta rochie trebuie sa stai sa lucrezi ZI DE ZI CEL PUTIN 6 ORE pe zi ca sa o termini in termen rezonabil 3 saptamani ca sa nu mai spun ca se lucreaza din fir subtire. Deci este destul de meticulos.

In mare cam atat, voi reveni cu amanunte.

Multumesc celor care au incredere in lucrarile mele si mereu imi comanda produsele iar eu am cu ce trai, am cu ce asigura mancarea copilului.

Dar cei care credeti ca veti gasi prduse crosetate la 2 lei, sincer, doar priviti si nu mai cereti amanunte.

Multumesc pentru intelegere.

Astept comentariile dvs.

2 responses to “Ce sunt produsele crosetate (fuste crosetate, rochii crosetate, bluze crosetate, paturi crosetate, etc)

  1. Reblogged this on business and money and commented:
    Cat te costa sa fii elegant, Cat esti dispus sa cheltui pentru haine, croset si bani, moda si finantele,

  2. Buna seara,
    Intr-un fel aveti dreptate la pret deoarece este multa munca. Sunt persoane care le vand exagerat de scump dar sunt si personae care au preturi accesibile.
    Eu am comandat la cineva o bluza si o rochie si sunt foarte multumita. Bluza o asortez la mai multe tinute (fusta, pantaloni, colanti) iar rochia si ea este foarte buna. Din cand in cand o imbrac si ca orice femeie imi place cand sunt admirata. Deci pe scurt eu cred ca se merita sa dam banii pe crosetate.
    Mirela B.

Leave a Reply

