Fusta crosetata pentru iarna, toamna

fusta

Fusta crosetata la comanda pentru doamna Rodica.
Este pentru sezonul rece, fir 450gr, grad de dificultate mediu. Sa o purtati sanatoasa doamna Rodica.

Mai jos va redau imaginea cu fusta originala din revista. Plecand de la acest model am crosetat fusta de mai sus.
Diferentele:
– firul degrade ales de doamna ce a comandat fusta;
– am crosetat-o putin mai scurta asa cum a dorit;
– nu am crosetat-o la fel de larg ci putin mai fix, m-am gandit ca in timp la purtat, spalat, calcat oricum firul se mai lasa;
– in imagine nu apar franjurile in colt dar le-am taiat dupa ce am atasat poza aici.
Un alt aspect la cizme lungi aceasta fusta se aseaza magnific.
4450f7b7bba34e85cdb5df6da6d4f80b[1]

Leave a Reply

